Ambachtelijke Sint-Niklase chocolatiers ontwerpen een “Taste of Music” box

on

“A taste of Music” wordt letterlijk en figuurlijk waarheid door de Gault&Millau erkende stadschocolatiers, Chocolade-Atelier Vyverman en Ambachtelijk Chocolatier Wauters.

Zij zijn er als de kippen bij als het er op aankomt om hun stad, Sint-Niklaas, in de kijker te stellen. De chocolatiers bedachten samen reeds de Sint-Niklase ballonpralines, welke ondertussen een gekend en geliefd streekproduct zijn geworden. Ze lieten de kans niet voorbij gaan om ook nu, bij de deelname van de Sint-Niklase groep Hooverphonic aan het Eurosong-festival, de koppen bij elkaar te steken en ontwierpen zo de “Taste of Music” box voor deze gelegenheid.


Het doosje met de 8 pralines is omhuld met een mooie Hooverphonic wikkel met foto, logo en de titel van het nummer “The Wrong Place”. Het bevat diverse smaken : 2 witte muziek-pralines met pistache, 4 pure muziek-pralines met koffiesmaak en 2 logo-pralines vervaardigd met GOLD caramel-chocolade van Callebaut omdat beide chocolatiers overtuigd zijn dat in eender welke wedstrijd je steeds voor ‘goud’ moet gaan.

De pralines zijn exclusief en tijdelijk te koop bij beide chocolatiers voor de prijs van 8,50€ per doosje.
Chocolade-Atelier Vyverman – Begijnenstaart 41 – Sint-Niklaas – https://www.chocolade-atelier.be/
Ambachtelijk Chocolatier Wauters – Ankerstraat 45 – Sint-Niklaas – https://www.chocolatier-wauters.be/nl/